sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
mechaniczne wykonanie koryta pod obramowanie jezdni wraz z odhumusowaniem pod pobocza,
wykonanie obramowania jezdni przy użyciu krawężników betonowych 12x25 cm (obniżonych) na ławie z betonu C12/15,
wybudowanie warstw konstrukcyjnych jezdni,
wykonanie poboczy gruntowych wzmocnionych warstwą kruszywa łamanego o grubości warstwy 20 cm,
odmulenie rowów.
sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
ręczna rozbiórka istniejących warstw konstrukcyjnych pod obramowanie jezdni,
wykonanie obramowania jezdni przy użyciu krawężników betonowych 12x25 cm (obniżonych) na ławie z betonu C12/15,
wybudowanie warstw konstrukcyjnych jezdni,
wykonanie poboczy gruntowych wzmocnionych warstwą kruszywa łamanego o grubości warstwy około 20 cm.
sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
mechaniczne wykonanie koryta pod obramowanie jezdni wraz z odhumusowaniem pod pobocza,
wykonanie obramowania jezdni przy użyciu krawężników betonowych 12x25 cm (obniżonych) na ławie z betonu C12/15,
wybudowanie warstw konstrukcyjnych jezdni,
wykonanie poboczy gruntowych wzmocnionych warstwą kruszywa łamanego o grubości warstwy 20 cm,
odmulenie rowów.
sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
ręczna rozbiórka istniejących warstw konstrukcyjnych pod obramowanie jezdni,
wykonanie obramowania jezdni przy użyciu krawężników betonowych 12x25 cm (obniżonych) na ławie z betonu C12/15,
wybudowanie warstw konstrukcyjnych jezdni,
wykonanie poboczy gruntowych wzmocnionych warstwą kruszywa łamanego o grubości warstwy około 20 cm.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie